מדיניות משלוחים

לפניכם מידע על המשלוחים להזמנות באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של Glace ישמח לסייע באמצעות הדוא"ל: glacebeauty.il@gmail.com או באמצעות הוואצאפ בטלפון: 0553063883.

זמן אספקת המשלוחים נע בין 6-18 ימי עסקים (לא כולל שישי/שבת/ערבי חג וחג).

** חשוב לציין שבתקופה המלחמה זמני אספקת המשלוח עלולים לנוע בין 20-35 ימים.

מחיר המשלוח הינו 19 ₪ נכון ל1.1.2024  - והמשלוח חינם בהזמנה מעל ₪100 !

במצבים בהם אנו גובים דמי משלוח, הם מצוינים בנפרד על גבי טופס ההזמנה ובחשבונית או תעודת המשלוח. לרוב, אנו מאמינים במשלוחים בחינם לכן דמי משלוח עבור רכישות מעל סכום שאנו עשויים להציג באתר האינטרנט ויכול להשתנות מעת לעת, כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג, חג וימי חול המועד) הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב

 

אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הינה בתחומים גלובליים וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב).

לא נהיה אחראים לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתנו.

במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם עימו מראש.

אנו נספק כל מוצר שנרכש לכתובת שהוקלדה בזמן הרכישה. אנו מתחייבים לספק את המוצרים שנרכשו בתנאי שאושר התשלום בכרטיס האשראי כמפורט לעיל ולהלן.

מועד אספקת המוצרים הוא בימי עבודה הנספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי (ימים א’-ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג ושבתון).

במקרים בהם נחליט לגבות דמי משלוח, התשלום עבור המשלוח הכולל יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויתווסף לתשלום של העסקה.

*על כל סוג משלוח מתווסף זמן שליחת מוצר הלוקח עד 5 ימי עסקים, זמן זה יכול להשתנות בהתאם לזמינות המוצר במחסנים.

שינוי הזמנה מצד הלקוח לרבות: שינוי בכתובת המשלוח או תוכן ההזמנה יגרור ספירה מחדש של ימי העסקים ע״פ זמן האספקה שצוין בעת ביצוע ההזמנה באתר.

ויילו אינה אחראית לכל עיכוב באספקת המשלוח ללקוח בין אם על ידה ובין אם על ידי חברת המשלוחים.

 

 

 

מדיניות החזרות והחלפות

ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר אצל הלקוח – או תוך 14 ימים מיום קבלת מסמך בכתב המפרט את פרטי העסקה (לפי המאוחר) – בצירוף חשבונית קניה או סרט קופה או פתק החלפה (או כל הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה) – ובתנאי שהמוצר מוחזר באריזתו המקורית.  החלפת או החזרת מוצר כאמור, תתאפשר רק ביחס למוצרים שלא נפגמו ושלא נעשה בהם שימוש.    

הוצאות ההחזרה והמשלוח יחולו על מבצע ההזמנה בלבד , החזרה תבוצע על ידי מבצע ההזמנה באמצעות דואר רשום, בעת ביצוע ההחזרה רשאי מבצע ההזמנה לבחור אם לקבל החזר כספי (בניכוי 5% מערך הפריט) או לחילופין לבצע החלפה (בשווי הפריט המוחזר).                                                               

הזמנתכם עשויה שלא להתבצע אם לאחר סיום הליך הרכישה, אזל המוצר שבחרתם מהמלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלכם ו/או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמכם קשר שירות הלקוחות שלנו על מנת שתחליטו האם להמשיך בהזמנה או לבטלה. ביטול הזמנה לפני משלוח המוצר לרוכש, לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו לו הכספים ששילם בגין העסקה, כולל דמי המשלוח.             

על הלקוח לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם קבלת המשלוח. היה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות של החברה או בעל פה, בתוך 3 ימים מקבלת המוצר. ככל שיוחלט על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, כי המוצר פגום, יוחלף המוצר או תבוטל רכישתו של המוצר הגולמי בלבד, על פי בחירת הלקוח.

עלויות השינוע מבית הלקוח אל החברה וחזרה אל בית הלקוח יחולו על הלקוח.